Nieuwsbrieven

Je beste verkoopkansen liggen meestal bij bestaande relaties. Met een goede nieuwsbrief kun je ervoor zorgen dat die op de hoogte zijn van jouw activiteiten en van nieuwe producten en diensten. Zo creëer je reële kansen aangezien er al bekendheid is met jouw kwaliteiten.

Iedere ondernemer heeft echter ook nieuwe klanten nodig. Niet alleen om te groeien, ook voor de continuïteit. Want ondanks je beste goede zorgen vallen klanten soms weg. Ze stoppen dan wel ‘verhuizen’ naar een collega. Een nieuwsbrief kan in jouw bedrijf geïnteresseerden aan je binden, helpen overtuigen dat ze klant moeten worden.

Bij het maken van een nieuwsbrief komt nogal wat kijken. Je hebt tekst, fotografie, getekende illustraties en eventueel video nodig. Op andere pagina’s lees je hoe wij die content voor jou gebrukksklaar maken.

Tenslotte is een adresbestand nodig, dat voldoet aan de actuele privacywetgeving (AVG). Protocol Mediaproducties heeft een ervaring met het bouwen en beheren van adressystemen, voor post en e-mail, die ervoor zorgen dat je boodschap ook op de juiste plaats aankomt. Zelf gebruiken we Laposta: